תכנון ועיצוב פנים

תכנון חללים

כחלק מהתהליך אני עושה ביחד עם הלקוחות שלי תהליך איפיון בכדי להבין לעומק את הדרישות והצרכים שלהם. הבנה זאת למעשה יוצרת את הבסיס לתהליך תכנון חלל חכם ומדויוק לצרכים ולדרישות התהליך כולל חשיבה מחודשת 

תכנון מטבח

עבור חלק גדול מהמשפחות מטבח הוא המרכז של הבית. תכנון המטבח דורש חשיבה קפדנית במטרה לתכנן מטבח בצורה נכונה ופרקטית בו זמנית תוך שמירה על מראה מעוצב ומרשים במרכז החלל. במסגרת תהליך התכנון נבצע הליך פרטני למטבח גם מבחינת הצרכים וגם בבחירת חומרי הגמר והנראות.

תכנון נגרות

תכנון החלל כולל בתוכו גם חשיבה על פתרונות נגרות מותאמים לצרכי הלקוחות. נגרות מותאמת  מאפשרת ניצול מרבי של החלל והמבנה ומייצרת פתרונות אחסון וסדר לצד מראה עיצובי שמשתלב בהרמוניה עם יתר האלמנטים, חומרי הגלם, חומרי הגמר, הגוונים והנראות העיצובית.

תכנון חשמל ותאורה

חשמל ותאורה בכל פרויקט מהווים אלמנט חשוב ומרכזי. ודרושים פונקציונליות ונוחות לצד עיצוב ואווירה. במסגרת תהליך התכנון אני מבצעת ביחד עם הלקוחות חשיבה על צרכי החשמל והתאורה בהווה ובעתיד בהתאמה לאופן חלוקת החלל. בתהליך אני יורדת לפרטים ותכנון נכו

הכנת תוכניות ביצוע לקבלן וספקים

בסיום תהליך התכנון הכולל אני מכינה סט תוכניות מקצועי לקבלן ולבעלי המקצוע ולפיהם מתבצעות העבודות . (כתב כמויות, תוכנית הריסה, תוכנית בניה, תוכנית חשמל ותאורה, פריסות חיפויים וריצופים, אינסטלציה, מפרט אלומיניום ופתחים וכו…)

ימי רכישות ועבודה מול ספקים

בהתאם  לפרויקט אני מלווה את הלקוחות שלי בכל השלבים והרכישות הנדרשים: חיפויים, ריצופים, סניטרייה, ריהוט, ותאורה תוך תכנון מקדים בכל הנוגע לאספקט העיצובי. בנוסף מלווה את התהליך מול הספקים השונים (נגר, דלתות, אלומיניום ועוד..)

ליווי תהליך השיפוץ

בתהליך אני מלווה באופן צמוד את עבודת הקבלן והספקים, אני מוודאת כי הפרויקט והעבודות בשטח מבוצעות עפ”י התוכניות, אני נותנת מענה לסוגיות שמתעוררות, ומנהלת את כל התהליך ותכנון לוחות הזמנים מול הספקים השונים. הניסיון העשיר שלי בניהול הפרויקטים מעניק ללקוחות שלי ראש שקט ובטחון בכל שלבי התהליך.

הלבשת חללים

הלבשת החלל היא הדובדבן ש בקצפת. שיפוץ/בניה אינם שלמים מבלי שנכניס לחלל את האלמנטים שיהפכו את החלל לביתי ומזמין. ריהוט משלים, שטיח, וילונות, טקסטיל, תמונות, אקססוריז- הם אלמנטים שלמעשה מקשטים את הבית והופכים אותו לחלל נעים וחם שיגרום לכם להרגיש הכי בבית שאפשר